Cine strica imaginea serviceurilor auto

Posted on 10th October 2011 in intretinerea masinii, operatiuni service

De mult timp am vrut sa scriu despre acest subiect. Multi oameni sunt neincrezatori sa lase masinile la reparat in service deoarece au avut experiente neplacute sau au aflat de astfel de experiente.

Si din acest motiv oamenii prefera sa caute serviciile acelor ateliere / spalatorii / vulcanizari care au fost deja incercate de cunostintele lor si au primit feedback pozitiv. La fel o sa evite locurile in care s-au intamplat lucruri mai putin bune, iar aceste vesti rele circula mult mai repede.

Mi-ar face mare placere sa spun ca toate serviceurile sunt ok, ca nimeni in Cluj nu incerca sa suprataxeze sau ca toti colegii de breasla isi asuma raspunderea pentru ce fac. Nu am cum sa spun asta cand o vulcanizare cere duminica 8 LEI pentru a verifica presiunea in roti, nici macar nu a umflat decat o roata, in conditiile in care operatiunea a durat sub un minut si acest serviciu e gratuit la benzinarie. La fel nu ma pot mira ca oamenii verifica foarte atent masina cand o ridica din service avand in vedere ca un prieten si un client  vechi si-a dus masina la spalat interior tapiseria si nu a mai putut sa plece de acolo decat pe platforma deoarece cine a spalat masina a facut un exces de zel cu apa. A insistat cu apa direct la pedala de acceleratie, care avea si o componenta electronica (2 potentiometre) si asa a distrus-o. Asa ceva se poate intampla totusi oricui (o data in viata) avand in vedere ca lucreaza oameni si “doar cine nu munceste nu greseste”. De neacceptat a fost raspunsul proprietarului spalatoriei care a spus ca trebuia clientul sa ii anunte ca pedala e electronica :), doar nu aproape toate masinile dupa 2000 au pedala asa. De neacceptat a fost faptul ca nu si-a asumat raspunderea pentru ce a facut si nu a despagubit clientul.

Si la iovi tot oameni lucreaza, nu roboti. Bineinteles ca au fost cateva exceptii unde a aparut greseala umana. Insa din cate stiu eu am recunoscut de fiecare data situatia si ne-am straduit sa o remediem cat mai repede si cat mai bine pentru client. Cumva la fel e si cu garantia oferita pentru lucrari. Deoarece lucram cu funizori puternici si seriosi putem sa ne onoram de fiecare data defectiunile in garantie. Si chiar daca furnizorul de piese nu ar considera defectiunea ca fiind una de garantie sau ar fi cauzata de un defect de montaj tot suntem persoana cea mai interesata sa remediem situatia in interesul clientului, mai ales ca avem si o asigurare de tip malpraxis speciala pentru service.

In concluzie sunt de parere ca e bine sa cauti furnizori si clienti pe  termen lung si ca aceia care aleg intotdeauna calea cea mai usoara pentru ei in relatia cu clientii lor sunt cei care vor avea de pierdut si incet, incet vor disparea.

Victor MIRON

Articole similare:

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>